Virtuaaliavustaja Iiris auttaa 24/7. Asiakasneuvojat ovat mukana ma-pe klo 10-15. Älä anna chatissa henkilötietojasi. Voimme vastata vain yleisellä tasolla.

Asiakaspalvelun tilanne

Jonotustilanne päivittyy reaaliajassa.

OmaYTK:n kautta lähetettyihin viesteihin vastaamme kahden arkipäivän kuluessa.

Arvioitu jonotusaika

Puheluita jonossa

OmaYTK

Kaiken jäsenyyteesi liittyvän tiedon löydät parhaiten sähköisestä palvelustamme, OmaYTK:sta. Sitä kautta lähetät meille sekä viestit että päivärahahakemukset, tarkastelet maksutietoja, päivität yhteystietosi ja tarkistat jäsenmaksutiedot.


Puhelin

Työttömyyskassa 02 760 7620 (ma - pe klo 9 - 16)
Tarkista asiakaspalvelun jonotilanne yllä olevasta näkymästä.

Sähköposti

Päiväraha-asiat: asiakaspalvelu@ytk.fi
Jäsenyys: jasenpalvelu@ytk.fi
Laskutus: laskutus@ytk.fi

Sähköposti on suojaamaton yhteys, joten se ei ole tietoturvallinen. Älä lähetä henkilökohtaisia tietoja kuten hakemuksia tai hakemuksen liitteitä sähköpostilla.

Postiosoite

Yleinen työttömyyskassa YTK
PL 100
32201 LOIMAA

Käyntiosoite

Teollisuuskatu 4
32200 LOIMAA

Asiakaspalvelupiste on avoinna ma-pe klo 8-16.

Y-tunnus

0870828-1


Asiaa täysjäsenen palveluista?

Täysjäsenyyden palvelut tuottaa YTK-Yhdistys


Jäsenyyden päättäminen

Voit päättää jäsenyytesi YTK:ssa täyttämällä eroilmoituslomakkeen. 

Jos olet maksanut jäsenmaksun koko vuodelle ja eroat kesken vuotta, ilmoita erolomakkeella tilinumerosi jäsenmaksupalautusta varten. Jos jäsenmaksustasi on jäljellä yli 10 euroa, voimme pyynnöstäsi palauttaa sen.

Työnantajat ja yhteistyökumppanit

Täältä voit lähettää työntekijääsi koskevat liitteet. Tämä palvelu on tarkoitettu vain työnantajien ja viranomaisten käyttöön.

Jäsen

Lähetä liitteet OmaYTK-palvelun kautta. Siten pystyt myöhemmin näkemään lähettämäsi liitteet OmaYTK:ssa