Miksi en pääse kirjautumaan OmaYTK-palveluun?

  • Jos sinulla on ongelma tunnistautumisessa, ota yhteyttä tunnistautumistavasta vastaavaan palveluntarjoajaan, esim. pankkiin tai operaattoriin.
  • Tyhjennä selaimen välimuisti. 
  • Kokeile kirjautumista toisella internet-selaimella. Suositeltuja selaimia ovat Microsoft Edge, Mozilla Firefox ja Google Chrome. Tarkista myös käyttämäsi selainversio ja päivitä se aina uusimpaan versioon.
  • Tarkista, onko kyseessä laajempi ongelma, josta on ilmoitettu häiriötiedotteella nettisivujemme ylälaidassa tai onko asiasta uutista. Jos uutinen tai tiedote asiasta löytyy, olemme jo korjaamassa ongelmaa.

Oliko tästä hyötyä?

Kiitos! Halutessasi voit kirjoittaa alla olevaan kommenttikenttään tarkempaa palautetta. Palautteen avulla voimme kehittää sivustoamme entistä paremmaksi.

Kiitos palautteestasi! Halutessasi voit kirjoittaa alla olevaan kommenttikenttään tarkemmin, millaista tietoa olisit kaivannut. Palautteen avulla voimme kehittää sivustoamme entistä paremmaksi.