Miksi en pääse kirjautumaan OmaYTK-palveluun?
Keräsimme tähän muutaman vinkin, joita voit kokeilla, jos kirjautuminen OmaYTK:hon ei onnistu.
- Jos sinulla on ongelma tunnistautumisessa, ota yhteyttä tunnistautumistavasta vastaavaan palveluntarjoajaan, esim. pankkiin tai operaattoriin.
- Tarkista, onko kyseessä laajempi ongelma, josta on ilmoitettu häiriötiedotteella nettisivujemme ylälaidassa tai onko asiasta uutista. Jos uutinen tai tiedote asiasta löytyy, olemme jo korjaamassa ongelmaa.
- Tyhjennä selaimen välimuisti.
- Kokeile kirjautumista toisella internet-selaimella. Suositeltuja selaimia ovat Microsoft Edge, Mozilla Firefox ja Google Chrome. Tarkista myös käyttämäsi selainversio ja päivitä se aina uusimpaan versioon.
- Jos sinulla on hyvin vanha tietokone, siihen ei välttämättä saa uusimpia selainversioita. Kokeile toista konetta tai mobiililaitetta.