Puhelinpalvelumme (avoinna ma-to klo 10-14) on ruuhkautunut. Asiakaspalvelupisteemme Loimaalla on suljettu toistaiseksi. Ota yhteyttä OmaYTK:n kautta.

Muutoksia asiakaspalvelun aukioloaikoihin

Asiakaspalvelumme palvelee sinua puhelimitse arkisin klo 10-14. 

Asiakaspalvelupisteemme Loimaalla on suljettu 16.3.2020 alkaen toistaiseksi.

Koronaviruksesta aiheutuneen poikkeustilanteen vuoksi joudumme valitettavasti supistamaan puhelinneuvontamme aukioloaikaa. Tällä tavalla pystymme tasaamaan ruuhkaa etuusmaksatuksessa ja varmistamaan sen, että jokainen saa päivärahansa mahdollisimman nopeasti. Lisäksi mahdollistamme työntekijöillemme mahdollisimman sujuvan työskentelyn kotioloista käsin, jolloin viestikanavat ovat nyt paras tapa hoitaa asiaasi.

Sekä asiakasneuvontamme että etuuskäsittely tulevat ruuhkautumaan tulevien viikkojen aikana. Siksi keräämme sinulle jatkuvasti päivittyvää ohjeistusta nettisivuillemme. Jos tarvitset henkilökohtaista neuvontaa, toivomme sinun ottavan meihin ensisijaisesti yhteyttä OmaYTK:n kautta viestillä tai käyttämällä chat-palveluamme. Chatissa emme valitettavasti voi tietosuojasyistä antaa henkilökohtaista, juuri sinun tietojasi koskevaa neuvontaa.

Näistä puhutaan

Takaisin Pulssin etusivulle