Päivitämme verkkosivujamme pe 15.11. klo 8-11, jonka aikana sivut ovat pois käytöstä.

Virtuaaliavustaja Iiris tulee palvelemaan palveluaikojen ulkopuolella

Kesällä meillä aloitti uusi työharjoittelija, Virtuaaliavustaja Iiris (chatbot), joka vastailee asiakkaiden kysymyksiin chatissa.

Jos Iiris ei osaa itse vastata, hän siirtää kysymyksen ihmiskollegoilleen palveluaikojen puitteissa (ma – pe klo 10 – 15). Tähän mennessä Iiris on käynyt itsenäisesti jo lähes 3000 keskustelua alusta loppuun, mikä on lähes 60 % kaikista keskusteluista!

Iiriksen harjoittelujakso on sujunut niin hyvin, että olemme laajentamassa Iiriksen työaikaa myös iltaan. Iiriksen ansiosta pystymme siis tarjoamaan asiakkaillemme yleistä neuvontaa myös normaalin asiakaspalvelun aukiolon ulkopuolella. Vielä toistaiseksi Iiriksen iltavuoron aika vaihtelee arki-iltaisin, mutta pyrimme vakiinnuttamaan ilta-aukioloajan mahdollisimman pian.

Oppiminen ei suinkaan lopu, vaan Iirikselle opetetaan edelleen päivittäin uusia vastauksia. Iiriksen asiantuntemus kasvaa siis joka päivä. Parhaiten Iiris osaa vastata, kun hänelle esittää yhden selkeän kysymyksen kerrallaan. Chatissa emme myöskään voi vastata kysymyksiin, joissa vastaus edellyttää henkilökohtaisten tietojen tarkastelua. Henkilökohtaista neuvontaa saat viestillä OmaYTK:n kautta tai soittamalla asiakasneuvontaamme.

Näistä puhutaan

Takaisin Pulssin etusivulle

Linkki kyselyyn