Halloota päivää! Puhelinpalvelumme vastaa taas myös perjantaisin

Koronakriisin myötä asiakaspalvelumme ruuhkautui. Jouduimme rajoittamaan puhelinpalvelumme aukioloaikoja, jotta saimme vastattua myös OmaYTK:n kautta kirjallisiin viesteihin. Tilanne on helpottunut ja olemme pystyneet vastaamaan jo jonkin aikaa kaikkiin viesteihin parissa päivässä.

Mielestämme henkilökohtainen palvelu on arvokasta ja siksi tiesimme, että palaamme puhelimen osalta laajempaan aukioloaikaan heti kun se olisi mahdollista. Nyt tämä on ollut mahdollista ja olemme voineet avata puhelinpalvelun myös perjantaisin. 

Vastausprosenttimme puhelimessa on nyt ollut yli 80 prosenttia. Puhelinlinjoillamme on myös tiedotteita muutamista yleisimmistä asioista, joten asiakaspalvelijalle saakka ei välttämättä ole kaikilla tarve mennä. 

Erityisen suuren suosion on saanut myös Chat-palvelumme, jossa Iiris robottimme vastaa kysymyksiinne. Iiris vastailee viikon ja kellon ympäri. Työpäivän aikana Iiriksen apuna ovat osaavat asiantuntijamme, joten sitä kautta voi kysyä neuvoja asioissa, joissa ei tarvitse tarkistaa henkilötietoja. 

Kuulemisiin!  

Näistä puhutaan

Takaisin Pulssin etusivulle