
Sivujen kehitys jatkuu
Se tunne, kun eksyy nettisivuilla. Tai kun sivuston värit sattuvat silmiin. Tai se, kun homma nettisivuilla ei vaan pelitä alkuunkaan. Hermothan siinä menee!
Miljoona, miljoona, miljoona ruusua
Asioiden pitää nykyisin toimia nopeasti ja sujuvasti. Siksi olenkin erityisen ilahtunut palautteesta, jota olemme saaneet sivuistamme:
- "Nettisivu on helppo ja tarpeeksi yksinkertainen, hakemuksen ohjeet on selkeät ja helppo ymmärtää. Hermoja ei tarvi menettää koskaan!"
Miten mahtavaa! Olemme onnistuneet säästämään ainakin yhdet hermot!
Eikä tämä suinkaan ole ainoa laatuaan! Valtaosa palautteista jatkaa samalla linjalla:
- "Kaikki hakemani tieto oli selkeästi löydettävissä ja simppelisti jäsenneltynä."
- "Helppo sivu käyttää. Kaikki ovat hyvin löydettävissä ja kaikki on selvää."
- "Sivustot ovat selkeät ja tieto on helposti ymmärrettävää."
- "Selkeä, helppolukuinen, avoimesti asiointia helpottava sivusto!!"
YTK:n nettisivuilla tehtiin viimeisen vuoden aikana lähes 10 miljoonaa sivulatausta. 86 % palautekyselyyn vastanneista kertoo löytäneensä etsimänsä tiedon erittäin tai melko helposti. Lisäksi selvä enemmistö on kyselyjen perusteella valmis suosittelemaan palveluamme ystävilleen erittäin todennäköisesti, joten korvamato miljoonista ruusuista on tässä kohdin paikoillaan! (Jos korvamato ei vielä tarttunut, kuuntele varmuuden vuoksi esimerkiksi Katri Helenan tulkinta hittibiisistä Miljoona ruusua.)
Jatkuvaa kehitystä
Nautimme suuresti saamastamme runsaasta kiitoksesta ja palautteesta, jonka mukaan sivumme ovat selkeät ja raikkaat. Se kertoo meille, että olemme oikealla reitillä ja innostaa meitä yhä kehittämään sivustoa eteenpäin ja paremmaksi. Tämä on hyvä, sillä mielestämme sivuston onkin elettävä ajassa ja vastattava jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin. Siksi olemme jälleen tehneet useita parannuksia sivuston ulkoasuun.
Muutosten myötä tekstit ovat helpommin luettavissa ja esimerkiksi värien käytöllä olemme selkeyttäneet toimintoja niin, että sinun on helpompi hahmottaa kokonaisuutta. Sivuston rakenne on vanha tuttu, joten asiat löytyvät edelleen tutuilta paikoiltaan, mutta sivuja on nyt entistä mukavampi selata!
Olemme kiitollisia kaikista palautteista, joita saamme toiminnastamme. Vain niiden avulla pystymme kehittymään juuri teidän tarpeisiinne sopivaksi - ja pysymään suosittelujenne arvoisena!

Anne Rautu, markkinointipäällikkö
Anne Rautu on YTK:n markkinointipäällikkö. Hän pyrkii omalla positiivisella otteellaan innostamaan muita näkemään muutoksissa mahdollisuuksia ja etsimään haasteisiin ongelmien sijaan ratkaisuja.
Käsittelemme tässä blogissa työttömyysturvan ja työelämän ilmiöitä. Kirjoituksilla osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun ja pohdimme ajankohtaisia tapahtumia. Blogi ei ole neuvontaa. Neuvontaa työttömyysturva-asioissa saat asiakaspalvelustamme sekä ohjeet ja tuki -osiosta.